Wednesday 9 April 2014

GIFFARINE ASTAXANTHIN

astaxanthin Giffarine antioksida yang sangat baik 

Vitamin C 6000 kali ganda? 

Yang paling terbaik



astaxanthin (alga merah)  adalah antioksidan antioksida yang lain. Astaxanthin, bahan yang diperbuat daripada timah salmon, udang dan udang adalah merah jambu dan merah. The pengoksidaan astaxanthin dan karotena karotenoid lain-lain jenis haiwan akan makan. Kerana mereka tidak boleh menghasilkan karotenoid karotena diri mereka sendiri. Yang boleh menghasilkan astaxanthin Mikroalga pengoksidaan bersifat termasuk beberapa bakteria, kulat, dan tumbuh-tumbuhan, manakala bilangan spesies yang boleh menghasilkan astaxanthin mempunyai pengoksidaan. 
Tin kumpulan astaxanthin karotenoid karotena. Yang merupakan sintetik laluan biologi yang terlibat. Beta - karotena Jadi kedua-dua spesies, ianya tersusun sebagai garis poli Tatooine. Yang mempunyai keupayaan untuk menghapuskan radikal bebas. 
Keselamatan yang tinggi Sebagai sebahagian daripada diet manusia untuk beribu-ribu tahun, seperti salmon adalah saiz hidangan gelap mengandungi astaxanthin timah 3-6 mg lain-lain Terdapat juga beberapa ujian klinikal.Untuk memberi peserta eksperimen diet pengeluaran Mikroalga kaya dengan astaxanthin pengoksidaan 40 mg setiap hari. 
Sejak tahun 1995, jualan astaxanthin dalam bentuk pengeluaran makanan dari Mikroalga di kalangan Scandinavia. Dan produk yang diekstrak pengoksidaan astaxanthin sejak tahun 1999, dengan tidak melaporkan kesan sampingan negatif pada semua. 

Astaxanthin bahan pengoksidaan daripada vitamin E di atas. (Alpha - tokoferol, d) 550 kali lebih tinggi beta - karotena adalah 40 kali lebih tinggi daripada ekstrak, biji anggur 17 kali lebih kuat dalam tindak balas anti Perry oksidatif aktif perencatan dinding sel. ungkapan gen yang dikaitkan dengan keradangan. Berkesan mencegah keradangan

Mewujudkan kulit muda Dengan keajaiban alga merah

Tinggi dalam antioksidan (Astaxanthin 2 mg), 
beta karoten berbanding Picker 40 kali dan 550 kali ganda lebih tinggi daripada vitamin E dan vitamin C 6,000 kali. 
mengurangkan kedutan dan kulit menggeleber

mengetatkan kulit
vitamin C (30 mg) menguatkan kolagen. 
astaxanthin bekerja untuk menghasilkan Kulit berseri Lihat lebih muda
memberi kesan kepada mata dan visi jelas bertambah baik. (Dimakan dengan Lutein dan Zeaxanthin). 
Ia juga memberi kesan paras kolesterol darah. Ia boleh menurunkan kolesterol LDL juga. 

komponen yang diperlukan kira-kira 1 kapsul.  . 

ekstrak alga hematokrit stabil di bawah. 

William Ellis ekstrak sirih 40 mg. 
(yang mg pengoksidaan Astaxanthin 2). 
asid askorbat Big 30 mg. 
(vitamin C, 30 mg). 

makan : 1-2 kapsul setiap hari dengan makanan.

No comments:

Post a Comment